موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
طراحی لوگو: 15 قانون طلایی برای ساخت لوگو

در طراحی لوگو شروع کرده اید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید قبل از شروع پروژه هویت برند بدانید.


 

 

 

 

طراحی لوگو - طراحی لوگوی اپل که با دنباله فیبوناچی مقایسه می شود.

(اعتبار تصویر: QWE Art/Arthur Geometry/Future)

طراحی لوگو شامل مقدار زیادی دانش، مهارت و تجربه است. سوالات زیادی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید، و آنها می توانند طاقت فرسا شوند. اگر طراحی لوگوی جدیدی از ابتدا ایجاد می کنید، چگونه برند، محصول یا شخصیت فرد را نشان می دهید؟ اگر لوگوی یک برند موجود را به‌روزرسانی می‌کنید، آیا برای بیان یک بیانیه نیاز به تغییر جهت دارید یا باید تغییرات جزئی در لوگوی فعلی انجام دهید تا از بیگانه کردن مشتریان جلوگیری کنید؟


با چنین سؤالات بزرگی، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. برای کمک به شما، 15 قانون طلایی برای طراحی لوگو ابداع کرده ایم. این فهرست مفید از نکات برتر، هم بر فرآیند طراحی لوگو و هم بر نحوه اجرای طرح خود به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر برند متمرکز است.


زمانی که لوگوی مناسب با یک محصول عالی هماهنگ شود، در نهایت می تواند به یک دارایی گرانبها تبدیل شود. Swoosh نایک، طاق های طلایی مک دونالد، مرد میشلین، ستاره سه پر مرسدس، نماد Woolmark - اینها تنها چند نمونه از برجسته ترین نمونه ها هستند. چگونه به یک لوگو بهترین شانس ممکن را برای رسیدن به وضعیت مشابه می دهید؟ خوب، هر طراحی لوگوی موفقی دارای ویژگی های جهانی است.


در ادامه بخوانید تا بدانید چرا طراح دیوید ایری فکر می کند طراحی لوگو بسیار مهم است و 10 قانون او برای یک لوگوی عالی. ما همچنین نکات برتر نیک کارسون را برای اجرای طرح شما خواهیم شنید. اگر کمک می‌خواهید، نگاهی به راهنمای ما برای الهام گرفتن از طراحی لوگو، گردآوری بهترین لوگوهای 3 حرفی که تا کنون ساخته شده است و 11 مرحله ما برای ایجاد آرم‌های بهتر بیندازید.


چرا طراحی لوگو مهم است؟

لوگوها مهم هستند زیرا اغلب اولین برندی هستند که مشتریان بالقوه می بینند، و آن چیزی است که با آنها باقی می ماند - یا نه. لوگو اطلاعات زیادی در مورد یک برند به مشتری می گوید و اگر مصرف کنندگان با آن ارتباط برقرار کنند، احتمالاً تمایل بیشتری به سرمایه گذاری زمان یا پول خود در شرکت یا محصول خواهند داشت.


لوگو تنها عنصر در برندسازی موفق نیست، اما یکی از مواردی است که برای درست کردن آن ضروری است زیرا اغلب در مرکز هر استراتژی برند قرار دارد. در حالی که اکثر طراحان می توانند یک لوگوی مناسب ایجاد کنند، برای اجرای یک طراحی لوگو که واقعاً خاطره انگیز، منحصر به فرد و جذاب است، به ترکیب خوبی از مهارت های طراحی، نظریه خلاقانه و کاربرد ماهرانه نیاز است (برای نمونه به انتخاب بهترین لوگوهای ما نگاهی بیندازید).


قوانین طلایی طراحی لوگو

اغلب صدها یا هزاران برند برای جلب توجه ما رقابت می کنند، و این بدان معناست که آنها باید خود را از نظر بصری متمایز کنند تا سردرگم نشوند. تمایز از طریق طراحی هویت برند به دست می آید - طیفی از عناصر که با هم کار می کنند تا تصویری متمایز در ذهن ما ایجاد کنند. این می‌تواند شامل لباس‌های فرم، گرافیک خودرو، کارت‌های ویزیت، بسته‌بندی محصول، سبک عکاسی، لیوان‌های قهوه، تبلیغات بیلبورد و مجموعه‌ای از آیتم‌های دیگر باشد.






وقتی به شخصی فکر می کنید که روی زندگی شما تأثیر گذاشته است، تقریباً به طور قطع می توانید تصور کنید که چگونه به نظر می رسد. همین امر در مورد برندها نیز صدق می کند. لوگو به عنوان چهره ای عمل می کند که افراد می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و به خاطر بسپارند. هدف از طراحی لوگو باید ایجاد چیزی باشد که افراد وقتی به تجربیات خود در مورد یک محصول، شرکت یا خدمات فکر می کنند، به راحتی بتوانند تصور کنند.


وقتی به چیزی نگاه می کنیم، ابتدا نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری شکل را می بینیم، سفارش طراحی لوگو  رنگ رایان طرح را می بینیم، و اگر این برای جلب توجه ما کافی باشد، می خوانیم


دیوید ایری

یادآوری این نکته مهم است که وقتی به چیزی نگاه می کنیم، قبل از خواندن، شکل و رنگ را می بینیم. فقط در صورتی که برای جلب توجه ما کافی باشد می خوانیم. کار طراحان این است که جوهره یک برند را به شکل و رنگی که به احتمال زیاد ماندگار است، تقطیر کنند. در زیر 10 قانون طلایی طراحی لوگو توسط طراح دیوید ایری آورده شده است.


01. مقدمات را فراهم کنید

طراحی لوگو: زمینه سازی


لوگوهایی مانند مرسدس و وولمارک به دارایی های گرانبها برای شرکت هایشان تبدیل شده اند سفارش طراحی لوگو

یکی از جالب ترین بخش های طراح بودن این است که با هر پروژه جدید چیزهای جدیدی یاد می گیرید. هر مشتری متفاوت است و حتی در یک حرفه، افراد به روش های مختلف وظایف خود را انجام می دهند.


برای سهولت در دستیابی به اجماع در مورد طراحی لوگو، باید از همان ابتدا از مشتری خود سؤالات درستی بپرسید: چرا اینجا هستید؟ چه کاری انجام می دهید، و چگونه آن را انجام می دهید؟ چه چیزی شما را متفاوت می کند؟ برای کی اینجایی؟ برای چه چیزی بیشتر ارزش قائل هستید؟


این سؤالات ممکن است ساده به نظر برسند، اما پاسخ به آنها می تواند چالش برانگیز باشد و به سؤالات بیشتری در مورد مشاغل مشتریان شما منجر شود. آنچه در این مرحله از پروژه طراحی لوگو کشف می کنید به تعیین قوی ترین جهت طراحی ممکن کمک می کند.


https://www.creativebloq.com/graphic-design/pro-guide-logo-design-21221


برچسب :
نوشته شده در چهارشنبه دوازدهم 8 1400 توسط Downloadbestone | لينك ثابت | (0) نظر

X