موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
طراح لوگو چه کار می کند؟

طراحان لوگو طراحان گرافیک حرفه ای هستند که تصاویر منحصر به فرد و سفارشی مارک را برای فرد یا شرکتی که آنها را استخدام کرده است ایجاد می کنند. طراحان لوگو می توانند فریلنسر ، کارمند تمام وقت در یک شرکت طراحی یا آژانس تبلیغاتی باشند یا تحت قرارداد موقت کار کنند. اکثر طراحان حرفه ای دارای مدرک کارشناسی در زمینه طراحی گرافیک هستند و همچنین ممکن است تجربه ای در زمینه بازاریابی و تبلیغات داشته باشند.


یک طراح لوگو خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال استخدام طراح لوگو هستید ، به خاطر داشته باشید که همه طراحان گرافیک از مهارت ها و قابلیت های یکسان برای طراحی یک لوگوی عالی برخوردار نیستند. متوجه خواهید شد که برخی از طراحان در ایجاد محتوای ویدئویی تخصص دارند ، در حالی که دیگران طراحی اینفوگرافیک را ترجیح می دهند و برخی دیگر از جذابیت بصری تبلیغات چاپی راحت تر هستند. یک طراح لوگو خوب نمی تواند فقط در ایجاد یک لوگو مهارت داشته باشد ، بلکه باید مهارت های مختلف دیگری نیز داشته باشد.


مهارت هایی که هر طراح لوگو برای موفقیت باید داشته باشد

قابلیت های تحقیق عالی

طراحان باید بتوانند خود را در صنعت مشتری خود غرق کنند. این می تواند به معنای انجام تحقیقات کامل در مورد یک محصول خاص یا بررسی جزئیات نحوه ارائه خدمات توسط آن کسب و کار باشد. تحقیقات در مورد بازار فعلی مشتری و رقبای آن برای ایجاد لوگو که کسب و کار را در مقابل بقیه متمایز می کند ضروری است. بهترین وسیله ای که طراح لوگو حرفه ای می تواند در اختیار داشته باشد ، پرسشنامه مارک تجاری یا جلسه توجیهی است. پرسشنامه مارک تجاری مجموعه ای از سوالات عمیق است که به منظور کمک به طراح در درک نوع طراحی لوگو که به دنبال آن هستند ، به مشتری داده می شود. سوالات می توانند در هر جایی از جمله "آیا یک داستان منحصر به فرد در پشت نام کسب و کار یا نام تجاری شما وجود دارد؟" به "بودجه شما چقدر است؟"

گزارشات همچنین می تواند برای طراحانی که در مرحله تحقیق پروژه طراحی لوگو هستند ، مفید باشد. جلسات توجیهی مشتریان اغلب طراحان را با نحوه عملکرد کسب و کار ، ویژگی های منحصر به فرد آنها و اهداف آنها از لوگو و پیام برند آشنا می کند. بهترین طراحان لوگو به مدت یک ساعت یا بیشتر با مشتریان خود ملاقات می کنند و با یادداشت هایی به آنها کمک می کند تا اولین تکرار طراحی را ایجاد کنند.


امکان مشاهده تصویر بزرگتر.

طراحان لوگوی مبتدی غالباً نیاز به بررسی جزئیات لوگوی تجاری پیدا می کنند. با این حال ، ماهرترین طراحان قادر خواهند بود به صورت مفهومی فکر کنند. با آماده سازی پرسشنامه مارک تجاری و یادداشت های خلاقانه ، طراح باید تمام اطلاعاتی را که در مورد ترجیحات رنگ و فونت ، سبک لوگو و نام تجاری یا شعارهای احتمالی به آنها داده می شود ، سازماندهی و تجزیه و تحلیل کند. توانایی دیدن تصویر بزرگتر به شما امکان می دهد طراح نقشه اولیه طرح لوگو را ترسیم کند. برای آماده شدن برای اولین پیش نویس ، بهترین طراحان از چرخ های رنگی ، نمودارهای حالت و کتابخانه های فونت استفاده می کنند. در این مرحله هیچ مفهوم طراحی نباید ناشناخته باقی بماند.

اگر قصد دارند از قبل برنامه ریزی کنند ، طراحان بزرگ لوگو باید بتوانند به صورت مفهومی فکر کنند. طراحان باید توجه داشته باشند که مشتریان از لوگوی خود برای همه ابتکارات بازاریابی خود استفاده خواهند کرد. لوگوها باید بتوانند با حساب های رسانه های اجتماعی ، تبلیغات چاپی ، وب سایت ها و محصولات تبلیغاتی سازگار شوند. سkingال از مشتری در مورد نحوه برنامه ریزی برای بازاریابی لوگوی جدید خود ، حس بهتری از نحوه طراحی لوگوی نهایی ارائه می دهد.


ارائه ارتباطات واضح

این مهارتی است که طراحان لوگوی خوب را از طراحان بزرگ لوگو متمایز می کند. بدون توانایی برقراری ارتباط م effectivelyثر با مشتری در مورد نیازها و خواسته های آنها در مورد طراحی آنها ، کل پروژه می تواند به فاجعه و قرارداد فسخ برسد. طراحان لوگو بی تجربه اغلب به پاسخ های نوشته شده در پرسشنامه مارک تجاری یا یادداشت های آنها تکیه می کنند. از جلسه خلاقانه مهم این است که نسبت به تغییرات و درخواست های آخرین لحظه مشتری ، انعطاف پذیر و ذهن باز داشته باشید. در عین حال ، طراحان بزرگ لوگو نیز باید اطمینان داشته باشند که مشتریان خود را در مورد تفاوت های ظریف دنیای طراحی مطلع کنند. آنها نباید از توضیح اینکه چرا برخی رنگها به خوبی با هم ترکیب نمی شوند یا چرا وقتی لوگو روی یک محصول تبلیغاتی قرار می گیرد اندازه فونت به اندازه کافی قابل مشاهده نیست ، ابا نکنند.

طراحان لوگو که می توانند مفهوم طراحی را به درستی برای مشتری توضیح دهند ، بتوانند انتقاد سازنده از کار خود را بپذیرند ، راه حل های هوشمندانه ای را برای یک مشکل ارائه دهند و در جهت سازش در طراحی تلاش کنند ، کسانی هستند که تمایل به موفقیت در این زمینه دارند. صنعت طراحی لوگو




روند طراحی لوگو چگونه کار می کند

قبل از استخدام طراح ، ابتدا از آنها بپرسید آیا در طراحی لوگوهای تجاری تخصص دارند. اگر آنها می گویند بله ، در مرحله بعد درخواست نمونه کارهایی از کارهای گذشته خود خواهد بود. بسیار مهم است که تعیین کنید آیا سبک طراحی لوگوی آنها شبیه به نحوه تصور شما از لوگوی نهایی شما است.



اگر به دنبال استخدام یک طراح لوگو برای ایجاد لوگوی تجاری جدید خود هستید ، پس از آن ادامه دهید

توجه داشته باشید که فرایند طراحی بیشتر از زمانی که شما می خواهید لوگو را با استفاده از سازنده لوگوی آنلاین بسازید به طول می انجامد. با این حال ، با انتخاب یک طراح حرفه ای ، می توانید تضمین کنید که لوگوی شما منحصر به فرد برای تجارت شما خواهد بود. در زیر خلاصه ای از آنچه می توانید از روند طراحی لوگو انتظار داشته باشید آورده شده است.


مرحله 1. به یک پرسشنامه مارک تجاری پاسخ دهید.


طراح لوگوی شما به احتمال زیاد یک پرسشنامه مارک تجاری برای شما ارسال می کند تا در وقت خود پر کنید. مهم است که همه افرادی را که در ابتکارات مربوط به نام تجاری (مدیرعامل ، تیم بازاریابی ، سرمایه گذاران ، هیئت مدیره و غیره) نظر دارند ، جمع آوری کنیم تا به این پرسشنامه کمک کنند. این به جلوگیری از ارتباط نادرست در مراحل بعدی طراحی کمک می کند. اگر پرسشنامه مارک تجاری دریافت نمی کنید ، انتظار داشته باشید که یک تماس کنفرانسی با طراح برقرار کرده و آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به کسب و کار ، بودجه و الزامات طراحی خود باشید.


مرحله 2. تحقیقات صنعت و شرکت.


بعد از اینکه طراح لوگوی شما اطلاعات کافی در مورد کسب و کار شما جمع آوری کرد ، یک یا دو روز زمان می برد تا تحقیقات تکمیلی خود را در مورد صنعت یا شرکت شما انجام دهد. اگر مقالات خبری ، اطلاعیه های مطبوعاتی یا حتی صفحه ویکی پدیا در مورد تجارت خود دارید ، به احتمال زیاد طراح اینها را می خواند تا ایده بهتری از نحوه عملکرد کسب و کار شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بداند. مرحله تحقیق در صنعت همچنین ممکن است شامل تجزیه و تحلیل عمیق رقبا باشد. به عنوان مثال ، لوگوهای املاک و مستغلات به طور کلی دارای سبک خاصی هستند که کاملاً از سبک لوگوی رستوران جدا است. طراحان می خواهند مطمئن شوند که لوگوی شما قابل قبول است و به خوبی با صنعت خاص شما ترکیب می شود.


مرحله 3. طرح های اولیه را ارائه دهید.


پس از گردآوری اطلاعات پرسشنامه مارک و تحقیقات ، طراح چند پیش نویس اولیه به همراه توضیحاتی در مورد روند فکر آنها در مورد هر طرح برای شما ارسال می کند. به عنوان مثال ، طراح ممکن است یک لوگو برای یک فروشگاه لباس بوتیک ارائه دهد. لوگو ممکن است شامل تصویر یک آویز لباس و یک فونت عجیب و غریب باشد. روند فکر آنها در مورد این انتخاب طراحی ممکن است این باشد که مشتری می گوید مد زنانه درجه یک را ارائه می دهد. این زمان آن است که مجدداً با کسانی که در روند تغییر نام تجاری مشارکت دارند ، صحبت کنید و در مورد جنبه های طرح هایی که دوست دارید و کدام ها باید کنار گذاشته شوند یا اصلاح شوند ، بحث کنید.


مرحله 4. دوباره تنظیم و تجدید نظر کنید.


از گفتن دقیق آنچه که طراح می خواهید ، احساس بد نکنید. هرچه بازخورد دقیق تری ارائه دهید ، بازنگری های کمتری طراح باید به شما ارائه دهد زیرا آنها درک بهتری از نوع طراحی لوگوی مورد نظر شما خواهند داشت. به خاطر داشته باشید که طراح شما ممکن است محدودیتی در تعداد بازنگری هایی که روی لوگوی شما ایجاد می کند داشته باشد ، بنابراین بسیار مهم است که در مراحل اولیه بازخورد بیشتری داشته باشید. سعی کنید بر طرح های رنگی ، انواع فونت ، طرح لوگو و (در صورت وجود) عبارت شعار تجاری خود تمرکز کنید. تقسیم جنبه های طراحی لوگوی شما به این دسته های مختلف نیز به طراح کمک می کند. این مرحله تجدید نظر ممکن است از چند روز تا یک هفته یا بیشتر طول بکشد. اگر به زور تحت فشار قرار بگیرید ، ممکن است استخدام یک طراح لوگو که در یک آژانس طراحی یا بازاریابی کار می کند سودمندتر باشد زیرا آنها می توانند منابع را از داخل شرکت خود بیرون آورند.


مرحله 5. پیش نویس نهایی را ارسال کرده و فایل های تصویری را ارائه دهید.


پس از مرحله کار مجدد و تجدید نظر (که ممکن است بیش از یک بار اتفاق بیفتد) ، طراح لوگو طرح نهایی لوگو را برای تجارت شما به شما ارائه می دهد. در این مرحله ، طراح انواع مختلفی از فایل های تصویری مختلف ، از جمله PNG ، JPG و بردار یا فایل EPS را به شما ارائه می دهد. آنها مطمئن خواهند شد که نوع فایل تصویری برای چه نوع ابتکار بازاریابی بهتر است ، به طوری که لوگوی مارک شما در همه رسانه ها حرفه ای و تمیز به نظر می رسد. یک طراح خوب همچنین انواع مختلفی از تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد تا به طور خاص برای کانال های آنلاین خود مانند عکس جلد فیس بوک ، عکس توییتر و تصویر لوگوی وب سایت خود استفاده کنید.


آیا آماده همکاری با طراح لوگو حرفه ای بر روی لوگوی تجاری جدید خود هستید؟ اجازه دهید با یکی از طراحان داخلی ما تماس بگیرید!

https://www.freelogoservices.com/blog/2019/02/07/what-does-a-logo-designer-do/

https://rayantarh.com/blog/logo-designer/


برچسب :
نوشته شده در يکشنبه یازدهم 7 1400 توسط Downloadbestone | لينك ثابت | (0) نظر

X