موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
10 روغن موتور برای خرید 2020

این روزها ، می فهمید که بیشتر تولید کنندگان خودرو به جای نوع سنتی ، روغن های مصنوعی را ترجیح می دهند و این چندان تعجب آور نیست. از این گذشته ، شواهد زیادی وجود دارد که ثابت می کند روغنهای مصنوعی به مراتب برتر هستند ، از چند جهت. با استفاده از این اطلاعات ، تنها کاری که برای انجام آن باقی مانده است ، انتخاب بهترین روغنهای مصنوعی موجود است.


این ، با این حال ، می تواند یک کار تلاش بیشتر برای مدیریت باشد. نه تنها تولیدکنندگان زیادی در تولید این روغن وجود دارند ، بلکه تعیین اینکه کدام روغنها در واقع تا رعایت مواد مخدره زندگی می کنند دشوار است. با توجه به اینکه احتمالاً نمی خواهید وقت و هزینه خود را برای تلاش برای آزمایش برندهای مختلف تلف کنید ، ما این چالش را برای شما پیش گرفتیم.


در زیر ، نتایج و بررسی های مربوط به روغنهای مصنوعی مورد بررسی را مشاهده می کنید. فقط خواهید دید که چرا ما هریک از این گزینه ها را انتخاب کردیم و حتی راهنمای خریدار را ارائه دادیم تا روند انتخاب شما حتی ساده تر شود.


مطالب [نمایش]

ویژگی هایی که باید در روغن های مصنوعی خوب موتور در نظر گرفته شود

در اینجا ویژگی ها و جزئیاتی وجود دارد که ما هنگام انتخاب بهترین روغن های مصنوعی برای استفاده از آنها مهمترین موارد را قلمداد کردیم:


قدرت روغن کاری: از آنجا که اصلی ترین مزیت استفاده از روغن مصنوعی ایجاد روغن کاری بین قطعات خودرو است ، مهم است که روغن قادر باشد از تمام مکانیسم های مختلف کاملاً محافظت کند. از این گذشته ، روغن مصنوعی خوب باید بدون نیاز به تغییرات مکرر ، بتواند این کار را حتی بیشتر انجام دهد.

پایداری ویسکوزیته: مهم است که روغن مصنوعی شما فقط در ویسکوزیته مناسب باقی بماند تا بتواند به درستی جریان یابد و بهترین محافظت را ارائه دهد. بنابراین روغنهای مصنوعی برتر بدون در نظر گرفتن افزایش یا افت دما می توانند در ضخامت مناسب بمانند.

مواد افزودنی: مواد افزوده شده به روغن مصنوعی اطمینان حاصل می کنند که روغن قادر است حداکثر محافظت را انجام داده و به حفظ خصوصیات عالی خود بپردازد ، حتی با گذشت زمان. بنابراین ، ترکیب مناسب مواد افزودنی در روغن مصنوعی مناسب ضروری است.

کارآیی سوخت: جایزه اضافه شده با هر روغن مصنوعی درصورتی است که تمام قسمت های داخلی از جمله موتور را بدون نقص کار کند. این امر باعث می شود خودرو از سوخت کمتری استفاده کند ، بنابراین اتومبیل شما اقتصادی تر خواهد بود.

10 بهترین روغن موتور مصنوعی برتر 2020

1. کاسترول 03101 EDGE

کاسترول 03101 EDGE


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: Castrol 03101 EDGE یک روغن مصنوعی برتر است که تمام قسمت های موتور را به خوبی روانکاری کرده و عملکرد خوبی دارد.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


شکی نیست که این روغن واقعاً کار بسیار خوبی را برای اطمینان از نگهداری روغن هر یک از قسمت های داخلی انجام می دهد. این بدان معنی است که شما می توانید بدون توجه به سرعتی که در آن رانندگی می کنید مطمئن باشید که در تماس با فلز کمی وجود دارد. دلیل دیگر اینکه این روغن روغن مصنوعی بسیار خوبی است به دلیل این است که از تشکیل رسوب در موتور شما جلوگیری می کند. بنابراین ، موتور شما را در شرایط عملکرد مناسب برای مدت طولانی تری نگه می دارد.


ویسکوزیته


این روغن مصنوعی دارای درجه ویسکوزیته 0W-40 است. این بدان معنی است که این روغنی است که به خصوص در دماهای سرد عمل می کند. بنابراین ، اگر به دنبال چیزی هستید که موتور خود را در حین زمستان یکنواخت نگه دارد ، قطعاً این محصول برای شما مناسب است. در حالی که روغن ویسکوزیته خود را به خوبی در ماه های گرم نگه می دارد ، ممکن است افت کمی در اثربخشی مشاهده شود. بنابراین ، اگر شما در یک منطقه بسیار گرم زندگی می کنید ، این ممکن است بهترین گزینه نباشد.


کیفیت ترکیب


کیفیت عالی این روغن مصنوعی همان چیزی است که آن را در صدر لیست قرار می دهد. با این حال ، این فن آوری منحصر به فرد تیتانیوم سیال است که باعث می شود آن را در یک جمع ایستادگی کند. موتورهای مدرن فشار زیادی ایجاد می کنند که می تواند باعث کاهش کارایی روغن ها شود. این مارک خاص ، با تیتانیوم تزریق می شود که به روغن در مقاومت در برابر این فشار و حفظ خصوصیات روغن کاری آن کمک می کند.


سازگاری


در بیشتر مواقع ، این روغن مصنوعی برای بیشتر موتورهای مدرن مناسب است. با این وجود ، اگر یک اتومبیل اروپایی دارید ، می فهمید که این روغن به خصوص برای دستگاه شما مناسب است. این روغن همچنین برای شرکتهای زیر - فورد ، مرسدس بنز ، پورشه ، BMW و فولکس واگن مطابق با شرایط زیر است. همچنین می توانید از راندمان بهتر سوخت برای بوت شدن مراقب باشید.


طرفداران

خواص روغنکاری بهینه را ارائه می دهد

ویسکوزیته را در بیشتر دما حفظ می کند

از نظر وسایل نقلیه بی شمار بسیار مناسب است

مقاومت موتور را به خوبی تحمل می کند

می تواند راندمان سوخت را بهبود بخشد

منفی

در دماهای بالا به همان اندازه مؤثر نیست

2. روغن X-cess Motul 8100

روغن موتور X-cess Motul 8100


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: Motul 8100 X-cess Oil گزینه ای عالی برای موتورهای بنزینی و دیزلی است و این محصول را به یک محصول نسبتا متنوع تبدیل می کند.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


این روغن مصنوعی یک روان کننده عالی است ، به اندازه ای که برای انواع مختلفی از وسایل نقلیه و موتور مناسب است. روغن به آرامی جریان می یابد ، و اطمینان حاصل می کند که هر یک از قسمت ها کاملاً چرب شده و مطلق وجود دارد


به هیچ وجه اصطکاک بین آنها نیست. با استفاده از این روغن می توانید کاملا مطمئن باشید که احتمال قطعات موتور شما در هنگام سایش و پارگی به طور قابل توجهی کاهش می یابد. در حال حاضر ، تنها نکته منفی این است که شما باید برای چنین مزیتی یک سکه زیبا بپردازید - خیلی بیشتر از بسیاری از روغنهای دیگر موجود در این لیست.


ویسکوزیته


روغن با وزن SAE 5W-40 صورتحساب می شود. این نوع رتبه بندی نشان می دهد که این روغن تقریباً در همه شرایط آب و هوایی بدون در نظر گرفتن درجه حرارت شدید ، به خوبی کار می کند. بنابراین ، در حفظ ویسکوزیته آن عالی است و اطمینان حاصل می کند که روغن به درستی جریان می یابد و تمام قطعات موتور مورد نیاز را به طور کامل پوشش می دهد. این روغن است که تمام سال کار خود را انجام می دهد.


کیفیت ترکیب


ترکیب خوبی از مواد افزودنی مناسب فقط در این روغن وجود دارد. در نتیجه ، شما می توانید از روانکاری زیاد و همچنین درجه خاصی از نگهداری نیز بهره مند شوید. کیفیت عالی ترکیب به روغن اجازه می دهد تا تمام مدت قطعات را به درستی کار کند ، برای مدت طولانی. این نیز چیزی است که باعث می شود روغن قادر به حفظ خواص خود به مدت طولانی تر باشد ، بنابراین نیاز به تغییرات کمتری دارد.


سازگاری


همانطور که گفته شد ، این یک روغن است که با تعداد قابل توجهی از موتور سازگار است. از یک چیز ، با موتورهای دیزلی و بنزینی به همان اندازه کار می کند. علاوه بر این ، استانداردهای BMW ، Fiat ، جنرال موتورز ، پورشه ، مرسدس بنز ، رنو و فولکس واگن را نیز رعایت می کند. در تمام این خودروها می تواند به حفظ راندمان سوخت کمک کند.


طرفداران

سازگار با انواع مختلف موتورها

روانکاری عالی

خوب برای همه فصول

عالی برای نگهداری

برای راندمان سوخت مفید است

منفی

گران

3. روغن Valvoline SynPower

روغن Valvoline SynPower


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: روغن Valvoline SynPower هر چیزی است که می توانید در روغن موتور به آن امیدوار باشید ، اطمینان حاصل شود که ماشین شما برای مدت طولانی در وضعیت عالی باقی می ماند.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


هیچ منکر نیست که وقتی صحبت از روغن کاری و محافظت می شود ، روغن های مصنوعی کمی وجود دارد که می توانند این کار را بهتر از این یکی انجام دهند. از یک چیز ، روغن یک روان کننده عالی است و اطمینان حاصل می کند که روغن در صورت لزوم به قطعات دستگاه چسبیده است. به همین دلیل ، دیگر نیازی به نگرانی نیست که قطعات فلزی در برابر یکدیگر در حال حرکت هستند. بنابراین ، این به طور قابل توجهی خطر سایش و پارگی را کاهش می دهد. فایده دیگر این است که این روغن موتور را به طور کامل تمیز می کند و اطمینان حاصل می کند که هیچ گونه آوار و آلودگی نمی تواند به قطعات چسبیده و مشکلی ایجاد کند.


ویسکوزیته


این روغن موتور دارای وزن SAE 0W-20 است. همانطور که تصور می کنید ، به خصوص در زمستان ، این روغن بسیار مفید است. این امر به این دلیل است که شما می توانید انتظار داشته باشید که این فقط سطح مناسب ویسکوزیته را حفظ کند ، حتی اگر درجه حرارت فوق العاده کم باشد روغن یکدست جریان پیدا می کند ، تمام قسمت های لازم را کاملاً روغن کاری می کند. اکنون ، این روغن به گونه ای طراحی شده است که در طول تابستان نیز بسیار مؤثر است و بعید است که بیش از حد نازک شود. با این وجود ، باید کتابچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید تا ببینید آیا چنین وزنی برای ماشین خاص شما مناسب است یا نازک است.


کیفیت ترکیب


آنچه باعث عدم تمایز این روغن از رقبای خود می شود ، وجود مواد افزودنی ضد سایش است. اینها به طور خاص در فرمول گنجانده شده اند تا اطمینان حاصل شود که موتور و تمام قسمتهای مرتبط با آن تا حد امکان بدون دردسر کار می کنند. ناگفته نماند ، این مواد افزودنی در واقع در روغن طولانی تر باقی می مانند و به راحتی خراب نمی شوند. بنابراین ، آنها قادر به حفظ مزایای نگهداری برای مدتی هستند.


سازگاری


اگر اتومبیل شما به طور طبیعی aspirated ، supercharged یا توربوشارژ است ، می توانید کاملا مطمئن باشید که این روغن با آن سازگار است. روغن نه تنها برای موتورهای مختلف مناسب است بلکه به آنها در حفظ راندمان سوخت نیز کمک می کند و به شما در صرفه جویی در هزینه نیز کمک می کند.


طرفداران

روان کننده عالی و ویژگی های محافظ

برای اکثر انواع هوا خوب است

از سایش و پارگی اضافی جلوگیری می کند

بسیار سازگار

به راندمان سوخت کمک می کند

منفی

ممکن است در تابستان برای برخی از وسایل نقلیه مناسب نباشد

4. روغن موتور Liqui Moly 2041

روغن موتور Liqui Moly 2041


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: روغن موتوری Liqui Moly 2041 یک روغن بسیار متنوع است و برای نگه داشتن موتور و اجزای مرتبط با آن بسیار سخت کار می کند.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


آنچه در مورد این روغن خاص بسیار جالب است این است که شما تقریباً به همان اندازه که قبلاً انجام داده اید مجبور نیستید به تعمیر و نگهداری اعتماد کنید. این امر تا حد زیادی به دلیل اثر روان کننده و محافظت کننده این روغن است. از آنجایی که این روغن در روغنکاری اجزای مختلف موتور بسیار خوب است ، آنها را با هم مالش نمی دهند ، بنابراین باعث کاهش قابل توجهی در ساییدگی و پارگی می شوند. از این گذشته ، موتور نیز بدون گرد و غبار ، خاک و زباله ها نگهداری می شود و به آن اجازه می دهد تا مدت زمان طولانی به زیبایی عمل کند.


ویسکوزیته


این روغن دارای وزن SAE 5W-40 است. این بدان معناست که در طول سال می توانید انتظار داشته باشید که حرکت نفت یکنواخت و شاداب باشد

ck ، همه قسمت ها را چرب نگه دارید. این روغن بطور خاص طراحی شده است تا بدون در نظر گرفتن اینکه آنها بسیار بالا هستند یا بسیار پایین ، در برابر انواع درجه حرارت شدید مقاومت کند. به همین دلیل دیگر نیازی به نگرانی در مورد افت عملکرد نیست. گفته می شود ، با توجه به این وزن خاص ، ممکن است بخواهید الزامات خودروی خود را بررسی کنید. این ممکن است گزینه مناسبی برای همه مدل ها و مدل ها نباشد.


کیفیت ترکیب


افزودنیهای انتخابی موجود در این روغن موتور به کاهش ساییدگی و پارگی کمک می کند که بطور معمول در قطعات موتور اتفاق می افتد. ترکیب کلی این روغن تضمین می کند که تقریباً به هر جنبه ای از موتور برخورد می شود به گونه ای که حتی در دراز مدت نیز انتظار می رود موارد کمتری داشته باشد.


سازگاری


هیچ انکاری وجود ندارد که این روغن با موتورهای کاملاً متفاوت سازگار باشد. به عنوان مثال ، با موتورهای دیزل و گازوئیل و همچنین با موتورهایی که دارای جدیدترین مفاهیم موتور هستند ، به خوبی کار می کند. به خصوص با مدل های BMW ، Mercedes Benz ، Volkswagen و Porsche خوب کار می کند. شما باید بتوانید هنگام رانندگی متوجه پیشرفت در mpg شوید.


طرفداران

الزامات نگهداری را طولانی تر می کند

عالی برای انواع دما

سازگاری شایسته

ساییدگی را کاهش می دهد و به طور چشمگیری پاره می شود

بهره وری سوخت را ارائه می دهد

منفی

ممکن است برای همه مدل ها و مدل ها مناسب نباشد

5. روغن موتور مصنوعی شفر

روغن موتور مصنوعی شفر


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: روغن موتور مصنوعی Schaeffers محصولی باکیفیت است که موتور شما را برای مدت طولانی تر تمیز می کند.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


این بدون شک یکی از نرم تر روغن های موتور است. این دستگاه قادر است تمام قسمتهای لازم موتور را کاملاً بپوشاند و اصطکاک بین آنها را تا حد زیادی کاهش دهد. این مؤلفه ها می توانند بدون هیچ نتیجه ای درهم و برهم کار کنند. با تشکر از این ویژگی ، تمام قسمت های موتور قادر به ماندگاری بیشتر هستند زیرا احتمال سایش و پارگی زیاد نیست.


علاوه بر این ، این روغن همچنین برای کاهش هر نوع ساخت و ساز از جمله لجن ، رسوبات کربن و دوده کار می کند. بنابراین ، اگر به دنبال بهبود دوام کلی موتور خود هستید ، مطمئناً این روغن برای شما مناسب است. افسوس ، مسئله این است که روغن موتور بسیار گران قیمت است ، به خصوص اگر به مقدار زیادی از آن احتیاج دارید.


ویسکوزیته


یکی دیگر از ویژگی های عالی این روغن موتور این است که قادر است عملکرد خود را در تمام دما حفظ کند. به عنوان مثال ، حتی هنگامی که خارج از هوا سرد می شود ، این روغن قادر است خیلی سریع همه قسمت ها را روغن کاری کند. این بدان معناست که اندکی پس از شروع موتور خود می توانید خاموش شوید. در یک یادداشت مشابه ، هنگامی که درجه حرارت بسیار گرم است ، روغن هم خیلی نازک نمی شود. بنابراین ، در دمای بالای موتور یا در تابستان ، می توانید مطمئن باشید که روغن از ضخامت مناسب برخوردار است.


کیفیت ترکیب


این فرمول شامل میکرون مولی و پنترو است که هر دو مواد افزودنی اصلاح کننده اصطکاک هستند. به این ترتیب ، این روغن به گونه ای طراحی شده است که میزان اصطکاک بین قطعات موتور را به شدت کاهش می دهد. همچنین قادر است عملکرد خود را برای مدت زمان طولانی نیز حفظ کند.


سازگاری


یکی از موارد ناگوار در مورد این روغن این است که فقط برای موتورهای دیزل منظور شده است. بنابراین ، به همین دلیل متوجه خواهید شد که آن را فقط با تعداد محدودی از وسایل نقلیه سازگار است.


طرفداران

بسیار روان کننده و محافظ است

ماندگاری موتور را حفظ می کند

عالی برای تمام دما

مواد افزودنی خوب

منفی

فقط برای موتورهای دیزلی مناسب است

گران

6. روغن موتور Shell Rotella T6

روغن موتور Shell Rotella T6


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: روغن موتور Shell Rotella T6 فرصتی برای محافظت و حفظ موتور شما برای مدت طولانی فراهم می کند.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


بسیاری از ویژگی های محافظتی مرتبط با این روغن وجود دارد. از یک چیز ، سطح بالای روانکاری این محصول بدان معنی است که شما واقعاً نیازی به نگرانی در مورد قطعاتی ندارید. آنها به خوبی روغن نگه داشته می شوند و بنابراین در برابر یکدیگر مالیده نشوند. سپس این واقعیت نیز وجود دارد که فرمول در تشکیل خاکستر کاهش می یابد و با این کار از ورود مواد مضر یا سمی به موتور جلوگیری می کند. گذشته از این ، نه نکته مهم ، این روغن از مقاومت گرمای حیرت انگیزی برخوردار است و اطمینان حاصل می کند که خیلی سریع تجزیه نمی شود. تنها مشکل واقعی این روغن این است که مقدار آن کمی کمتر از چیزی است که برخی وسایل نقلیه نیاز دارند.


ویسکوزیته


اکنون ، این روغن موتور دارای وزن SAE 5W-40 است و به همین ترتیب روغن خوبی کار می کند که در طول سال قابل استفاده است. دلیل این است که برای مقاومت در برابر نوسانات دما طراحی شده است. بنابراین ، حتی اگر خیلی گرم یا بسیار سرد شود ، می توانید مطمئن باشید که ویسکوزیته ایده آل روغن حفظ می شود. بنابراین ، تمام قطعات موتور به همان اندازه که لازم باشد روغن کاری می شوند.


کیفیت ترکیب


یک ویژگی جالب در این روغن ، افزودنی پیشرفته پراکندگی چند منظوره است. این ، هنگامی که با روغن های پایه در ترکیب می شود

محصول ، یک ویژگی محافظ بسیار منحصر به فرد تولید کنید. در نتیجه انواع آلاینده ها برداشته می شوند و از آسیب دیدن در اجزای موتور جلوگیری می کنند.


سازگاری


این روغن موتور به گونه ای تدوین شده است که برای وسایل نقلیه با نیازهای مختلف سخت گیر مناسب است. به این ترتیب ، شما نباید با سازگاری هر چه مشکلی داشته باشید. حتی با وسایل نقلیه سنگین تر نیز کار می کند. مهمتر از همه ، شما با استفاده از این وسایل نقلیه ، مطمئناً شاهد افزایش چشمگیر در mpg هستید.


طرفداران

روان کننده و خواص محافظ عالی

ویژگی های اضافی تعمیر و نگهداری

عالی برای مدل ها و مدل های مختلف

راندمان سوخت خوب

منفی

مقدار ممکن است برای برخی از وسایل نقلیه خیلی کم باشد

7. روغن مصنوعی Mobil 1

Mobil 1 روغن مصنوعی


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: روغن مصنوعی Mobil 1 مقاوم است و اطمینان حاصل می کند که شما به اندازه روغنهای دیگر نیازی به حفظ روغن نخواهید داشت.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


عمل روغن کاری این روغن مصنوعی کاملاً چشمگیر است. با انجام این کار ، می توانید یک لایه محافظ را بین تمام قسمت های مربوط نگه داشته و از عدم وجود اصطکاک ایجاد شده بین آنها اطمینان حاصل کنید. در نتیجه می توانید انتظار داشته باشید که ساییدگی و پارگی به شدت کاهش می یابد. با این حال ، این روغن قادر است ویژگی های محافظتی را یک قدم جلوتر بگیرد. نه تنها این اطمینان را می دهد که قطعات بیشتر دوام داشته باشند ، روغن قادر به تمیز تر و شفاف تر ماندن بیشتر است. بنابراین ، یک فرصت خوب وجود دارد که شما نیازی به حفظ روغن آن به آسانی مانند گذشته نداشته باشید. اگرچه ممکن است هر چند وقت یک بار روغن را تمیز نکنید ، با این وجود ، هر بار که بخواهید باید هزینه بیشتری را برای این بطری بپردازید.


ویسکوزیته


این روغن دارای وزن SAE 0W-20 است و به لطف این می توانید بگویید که این روغن مناسب برای استفاده در ماه های سرد است. ببینید ، این روغن به ویژه در شروع افت دما ، مخصوصاً در حفظ سطح ویسکوزیته خوبی است. بدین ترتیب ، قادر است جریان روان را به طور هموار ادامه دهد و با اطمینان از اینکه همه قسمت ها به درستی روکش شده اند ، اطمینان حاصل کند. حتی در طول تابستان ، باید بدانید که روغن در حقیقت بیش از حد نازک نمی شود.


کیفیت ترکیب


این فرمول پیشرفته بدان معنی است که اجزای افزودنی کاملاً در روغن تعادل دارند. بنابراین ، شما می توانید از تمام مزایای اضافی مواد افزودنی - مانند روغن ماندگاری بیشتر برای مدت طولانی استفاده کنید ، بدون اینکه نگرانی در مورد هیچ یک از مشکلات جانبی داشته باشد.


سازگاری


این روغن مطمئنا با مدل ها و مدل های مختلف سازگار است. این شامل نیسان ، جنرال موتورز ، تویوتا و هوندا است. بنابراین ، شما بدون توجه به موتور خود ، به هیچ وجه نباید در استفاده از آن مشکلی داشته باشید. گفته می شود ، هیچ تضمینی واقعی وجود ندارد که این روغن باعث شود mpg شما به هر طریقی بهبود یابد ، حتی با استفاده از موارد ذکر شده.


طرفداران

سازگاری خوب

ویژگی های عالی محافظ

مسائل مربوط به نگهداری را طولانی می کند

سطح ویسکوزیته را در تمام طول سال حفظ می کند

منفی

کمی گران است

واقعاً به راندمان سوخت کمک نمی کنید

8- روغن پلاتین Pennzoil

روغن پلاتینو پنسیلوان


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: روغن پاتینزو پلاتین یک محصول شناخته شده است و از موتور کاملاً محافظت می کند و از نگهداری بهتر نیز اطمینان می کند.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


اگر یک مورد وجود دارد که این روغن به آن معروف است ، این است که موتورها را به خوبی روغنکاری و تمیز نگه دارید. بنابراین ، از یک طرف می توانید مطمئن باشید که تمام قسمت های مربوطه کاملاً با روغن پوشانده می شوند. هنگامی که وسیله نقلیه در حال حرکت است ، هیچ یک از این عناصر با هم مالیده نخواهند شد و در عوض ، هموار کار می کنند. به همان اندازه مهم است که این روغن کار می کند تا موتور موتور را از زباله ، خاک و هر چیز دیگری که می تواند موتور را مهار کند ، دور نگه دارد. با انجام این کار ، این اطمینان را می بخشد که روغن شما نیازی به تغییر در اغلب موارد ندارد ، بنابراین به وسیله نقلیه شما اجازه می دهد به همان اندازه تعمیر و نگهداری قبلی احتیاج نداشته باشد. این خوب است با توجه به اینکه ، هر بار که یک بطری از این روغن خریداری می کنید ، باید مبلغ کمی بیشتر بپردازید.


ویسکوزیته


وزن SAE مرتبط با این روغن 5W-40 است. بنابراین ، با اطمینان می توانید فرض کنید که سطح ویسکوزیته روغن همیشه درست باقی می ماند. این صرف نظر از نوسانات دما است که احتمالاً رخ می دهد. بنابراین ، حتی اگر شما در محلی زندگی می کنید که واقعاً گرم یا سرد باشد ، احتمال اینکه روغن خیلی ضخیم و یا خیلی نازک باشد وجود ندارد. با تشکر از این ویژگی ، تمام قطعات موتور در تمام زمان ها کاملاً روکش می شوند.


کیفیت ترکیب


آنچه در مورد این روغن مصنوعی متمایز است ، مواد افزودنی پاک کننده موجود در آن است. با تشکر از این ، شما می توانید مطمئن باشید که فرسودگی موتور حتی بیشتر کاهش می یابد. در عین حال ، مواد افزودنی کاملاً متعادل هستند به طوری که روغن تا زمانی که نیاز به تغییر داشته باشد به عملکرد یکنواخت خود ادامه خواهد داد.


سازگاری


مراقبت های زیادی در ایجاد دقیق این فرمول انجام شده است. به همین ترتیب ، شرایط بسیاری از وسایل نقلیه مختلف از جمله کرایسلر ، فورد ، جنرال موتورز ، هوندا و موارد دیگر را برآورده می کند. تنها نکته تاسف آور این است که بعید به نظر می رسد هیچ پیشرفتی را در F مشاهده کنید

راندمان یول این خودروها.


طرفداران

در همه شرایط خوب کار می کند

موتور را بسیار تمیز نگه می دارد

می تواند نگهداری طولانی تر شود

سازگاری خوبی با مدل ها و مدل ها

منفی

گران

ممکن است به اندازه اقتصاد سوخت تأمین نشود

9. روغن رویال بنفش 51530

روغن رویال بنفش 51530


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: Royal Purple 51530 Oil از وسایل نقلیه شما در سطح بالاتری محافظت می کند ، و اطمینان می دهد که در شرایط درجه یک است.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


آنچه شما به سرعت با این روغن مصنوعی متوجه خواهید شد این است که به موتور شما از ساییدگی بسیار بهتری ارائه می شود. این امر در قسمت بزرگی به دلیل ویژگی های روان کننده عالی محصول است. این می تواند اجزای داخلی لازم را کاملاً بپوشاند ، و اطمینان حاصل کند که آنها به هیچ وجه در برابر یکدیگر سنگین نیستند. بنابراین ، با انجام این کار ، ماندگاری هر یک از این قسمت ها کاملاً حفظ می شود. این امر به ویژه در مورد سیستم های گرانش انتشار کاتالیزوری صادق است و بنابراین می تواند هزینه نگهداری شما را کمی کاهش دهد. از طرف دیگر ، هر بطری هزینه زیادی دارد.


ویسکوزیته


با وزن SAE 5W-30 ، این روغن همچنان در طول سال مفید است. دلیل آن است که به ویژه در مقاومت در برابر شدیدترین دما بسیار خوب است. بنابراین ، دمای هوا یخبندان در زمستان یا درجه حرارت احتراق موتور است ، لازم نیست نگران تغییر سطح ویسکوزیته شدید باشید. این به ضخامت فقط مقدار مناسب خود را ادامه می دهد و کاملاً روان و روان حرکت می کند.


کیفیت ترکیب


چند ماده افزودنی بسیار خوب در این روغن وجود دارد. البته این به همین دلیل است که قادر است از موتور و قطعات مرتبط محافظت کند. بنابراین ، متوجه خواهید شد که خوردگی در اجزای داخلی ماشین شما بسیار کمتر است. با این حال ، این به همین جا ختم نمی شود. مواد افزودنی موجود در این روغن همچنین برای سازگاری با سایر محصولات نیز کار می کنند. به عنوان مثال ، می فهمید که به ویژه با سوخت های حاوی اتانول سازگار است.


سازگاری


اکنون تنها جنبه واقعی تأسف آور این روغن این است که فقط با خودروهای بنزینی کار می کند. بنابراین فقط با مدل ها و مدل های خاص اتومبیل سازگار است. با این حال ، در اتومبیل هایی که می توان از آن استفاده کرد ، می توانید انتظار نتایج برتر داشته باشید.


طرفداران

بسیار محافظ

به نگهداری کمک می کند

بیشتر با سوخت های اتانول سازگار است

مناسب برای همه دما

منفی

فقط برای موتورهای بنزینی کار می کند

قیمت بالا

10. روغن مصنوعی Idemitsu

روغن مصنوعی Idemitsu


مشاهده در آمازون


چرا ما آن را دوست داریم: روغن مصنوعی Idemitsu به شما کمک می کند تا موتور شما و بقیه قطعات را تا حد امکان روان کنید.

رتبه ویرایشگر:


روغن کاری و حفاظت از خصوصیات


اگر به دنبال یک روغن مصنوعی مقرون به صرفه هستید که هنوز هم می تواند یک کار عالی برای محافظت از موتور شما انجام دهد ، قطعاً این همان چیزی است که شما نیاز دارید. اگرچه این یک مارک شناخته شده نیست ، اما این روغن خاصیت روان کننده ای فوق العاده ای دارد. بنابراین ، از لحظه ای که این روغن پخش می شود ، شما می توانید با آرامش خاطر بدانید که همه مؤلفه های مختلف در برابر یکدیگر یکنواخت عمل خواهند کرد. با تشکر از این ویژگی ، احتمال بروز ساییدگی و پارگی بسیار کاهش می یابد.


ویسکوزیته


این روغن مصنوعی با وزن SAE 0W-20 تهیه شده است که آن را حتی برای سردترین دما کاملاً مناسب می کند. ببینید ، این وزن باعث می شود که روغن هنگام ضعف دما غلیظ نشود. بنابراین ، روغن به طور هموار جریان می یابد بین اجزای مختلف. تا حدی ، این روغن در آب و هوای گرم نیز بسیار مناسب عمل خواهد کرد. از آنجا که می توان سطح ویسکوزیته مناسب را حفظ کرد ، بیش از حد نازک نمی شود.


کیفیت ترکیب


این فرمول دارای افزودنیهای جالبی در آن است. این مواد افزودنی به حداقل رساندن اصطکاک هستند ، به همین دلیل قدرت روغن کاری این روغن موتور بسیار چشمگیر است. با این حال ، این همه کارهایی نیست که مواد افزودنی انجام می دهند. آنها همچنین برای کاهش تعداد رسوبات ایجاد شده در سیستم موتور کار می کنند. به این ترتیب ، موتور بدون نیاز به نگهداری به همان اندازه مجاز به کار طولانی مدت است.


سازگاری


اکنون این روغن موتور به عنوان یک روغن کارآمد و باکیفیت تأیید شده است. با وجود این ، به طور خاص استانداردهای مورد نیاز برخی از مارک های گران قیمت خودرو را رعایت نمی کند. بنابراین برای ماندن در سمت ایمن ، بهتر است از این روغن موتور برای وسایل نقلیه متوسط ​​استفاده شود. اگرچه خبر خوب این است که اگر از آن استفاده کنید ، می فهمید که راندمان سوخت شما می تواند کمی پیشرفت کند.


طرفداران

روان کننده و ویژگی های محافظ عالی

سطح ویسکوزیته ایده آل را به خوبی حفظ می کند

مواد افزودنی خوب

راندمان سوخت خوب

منفی

بهترین گزینه برای وسایل نقلیه متوسط ​​است

راهنمای خرید بهترین روغن های مصنوعی مصنوعی

در این بخش ویژگی های مختلف و جزئیات مورد نیاز خود را برای شما ذکر خواهیم کرد تا بتوانید بهترین روغن های مصنوعی را برای موتور خود انتخاب کنید.


کاملاً مصنوعی در مقابل ترکیب مصنوعی

شاید به راحتی تصور کنید که ترکیب مصنوعی و روغن مصنوعی کامل یکسان هستند



برچسب :
نوشته شده در پنج شنبه بیست و ششم 4 1399 توسط Downloadbestone | لينك ثابت | (0) نظر

X