موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
چند ایده خوب برای شروع یک کسب و کار اینترنتی

3. تجارت مدیریت تبلیغات

در بازار پر رقابت امروز ، اگر نمی دانید چطور ترافیک پرداخت شده را افزایش داده و تبدیل خود را بهینه کنید ، باید به شرکتی مراجعه کنید که این کار را انجام می دهد. حقیقت این است که تبلیغات پولی می توانند فوق العاده پیچیده شوند. مواردی مانند هدف گذاری مجدد و تعاریف مخاطب به صورت سفارشی ، همراه با درک همه چیز از طریق یک کانال فروش ، برای اکثر افراد پیچیده و گیج کننده است.


با این حال ، اگر مکانیک تبلیغات پولی را بفهمید ، پس می توانید به راحتی تجارت مدیریت آگهی را راه اندازی کنید. با توجه به اینکه تبلیغات به رشد غول های فناوری مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، گوگل و یوتیوب دامن می زند ، با وجود تعداد زیادی از افراد دیگر ، درک و گشت و گذار در آب های تیره تبلیغات پولی می تواند شما را برای برداشتن ثروت های عظیم آماده کند.


چرا؟ بیایید لحظه ای به اعداد نگاهی بیندازیم. این را در نظر بگیرید: طبق گزارشی از eMarketer ، هزینه تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده برای اولین بار امسال از هزینه تبلیغات سنتی بیشتر خواهد شد. تا سال 2023 دیجیتال از دو سوم کل هزینه های رسانه ای پیشی خواهد گرفت. کل هزینه تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده امسال 19 درصد رشد می کند و به 129.34 میلیارد دلار می رسد - 54.2 درصد از کل هزینه های تبلیغاتی ایالات متحده.


حقایق محض به ادامه رشد قابل توجه تبلیغات آنلاین اشاره دارد. و ما هنوز در مراحل ابتدایی اینترنت هستیم. هرچه زودتر از این صنعت استفاده کنید ، سریعتر می توانید آن را به یک تجارت آنلاین عالی تبدیل کنید. تمام پیچیدگی های تبلیغات را در سیستم عامل هایی مانند Facebook و Google مطالعه و یاد بگیرید. دوره ها را بیابید یا از مطالب رایگان موجود در بسیاری از سیستم عامل ها استفاده کنید تا به یک حرفه ای فصلی تبدیل شوید.


مرتبط: مرگ تبلیغات سنتی و ظهور اصالت


4. تجارت سئو

بهینه سازی موتور جستجو موضوعی است که من سالها درباره آن می نوشتم. حقیقت این است که ، در حالی که تبلیغات پولی با سرعتی حیرت انگیز در حال رشد هستند ، توانایی نمایش ارگانیک و مرتبط در موتورهای جستجو مانند گوگل نه تنها رقابتی تر می شود ، بلکه سودآوری بیشتری نیز دارد.


وقتی صحبت از کلمات کلیدی جستجوی ارگانیک می شود ، ارزش بالایی در بالا وجود دارد. با توجه به اینکه تقریباً 40 درصد افراد بر روی اولین نتایج جستجو کلیک می کنند و صفحه اول حدود 91 درصد از سهم جستجو را تشکیل می دهد ، به صورت ارگانیک در بالای صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP) ظاهر می شود ، چیزی است که مورد هوس و اشتیاق است توسط برجسته ترین بازاریابان آنلاین جهان.




با رشد و گسترش اینترنت ، نه تنها سئو رقابتی می شود ، بلکه سودآوری بیشتری نیز خواهد داشت. اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید ، به راحتی می توانید از این صنعت استفاده کنید. این فقط به خاطر انجام کار برای مشتریان نیست ، بلکه به خودتان نیز مربوط می شود. شما می توانید با داشتن مهارتهای مناسب در جستجوگرها ، تعداد معدودی کسب و کار اینترنتی از مشاغل آنلاین ، وب سایتهای جذاب و وبلاگها را راه اندازی کنید.


مرتبط: 5 تکنیک SEO که همه اشتباه انجام می دهید


5. تجارت اجاره ای تعطیلات

تجارت اجاره تعطیلات در حال رونق است. اگرچه تنها ذکر آن ممکن است شما را به فکر تیتان های میلیارد دلاری مانند AirBnB یا HomeAway بیندازد ، اما مشاغل خاصی مانند مایکل جوزف با دعوت از خانه و جو پولین با عنوان Luxury Retreats و بسیاری دیگر در بازارهای مختلف وجود دارد. وقتی نوبت به خانه های اجاره ای تعطیلات و مدیریت اجاره تعطیلات می رسد ، شرکت ها با توجه به موقعیت مکانی و سطح مدیریت ، در ازای اجاره ناخالص بین 10 تا 40 درصد درآمد کسب می کنند.


راه اندازی و ایجاد مشاغل اجاره ای در تعطیلات ممکن است به برخی از دارایی های عرق همراه با راه حل مناسب نرم افزار کلید در دست برای کمک به شما در سازماندهی امور به عنوان سطح شیب دار رزروها نیاز داشته باشد ، اما اگر به جزئیات توجه زیادی داشته باشید ، پس این یکی از بهترین مشاغل است. می توانید بصورت آنلاین شروع کنید مطمئناً ، این در دنیای واقعی عمل می کند ، اما حضور وب و مهارت های بازاریابی شما واقعاً همان چیزی است که این تجارت را تعریف می کند و به موفقیت آن کمک می کند.


اگر اصلاً به صنعت مهمان نوازی علاقه مند هستید و در یک مکان توریستی زندگی می کنید ، این یک تجارت عالی است که می تواند سریع درآمد کسب کند. شرکت هایی مانند Lodgix ، Lodgify و 365 Villas برای ساخت سریع و مدیریت مشاغل مدیریت اجاره تعطیلات بسیار عالی راه حل های کلیدی را ارائه می دهند.


مرتبط: 10 گزینه میزبانی علاوه بر Airbnb #TravelHosting

https://www.entrepreneur.com


برچسب :
نوشته شده در شنبه بیست و دوم 9 1399 توسط Downloadbestone | لينك ثابت | (0) نظر

X