موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
11 اشتباه برتر کسب و کار اینترنتی که باید از آنها اجتناب کنید

اگر سعی کرده اید یک کسب و کار مبتنی بر اینترنت ایجاد کنید اما هنوز به موفقیت مورد نظر خود نرسیده اید ، این 11 اشتباه مهلک و نحوه اجتناب از آنها را بیابید.


اشتباهات برتر

اشتباه شماره 1 - رفتار نکردن با کاری که به عنوان یک تجارت انجام می دهید.

تفاوت بین یک سرگرمی و یک کسب و کار در این است که یک سرگرمی به شما پول نمی دهد بلکه برای شما هزینه دارد.


اگر در راه اندازی یک ساختمان مشاغل آنلاین سودآور جدی هستید و بر ایجاد درآمد تمرکز می کنید.


اشتباه شماره 2: حواس پرتی با ایده های خوب زیاد

شما می توانید یک اتاق را با لامپ روشن کنید ، اما می توانید فولاد را با پرتو لیزر برش دهید. در مورد تلاش و ایده های شما نیز همین امر صادق است.


بسیاری از کارآفرینان اینترنتی-Wanna-Be فاقد قدرت تمرکز هستند. تعقیب بیش از حد ایده ها در اغلب مواقع آنها را خسته ، ناامید و نتایج کمی برای نشان دادن کار سخت آنها می گذارد.


کلید موفقیت انتخاب یک ایده تجاری و توسعه کامل آن قبل از انتقال به پروژه دیگر است.


اشتباه شماره 3 - عدم انتخاب طاقچه خاص.

شاید بزرگترین اشتباه از همه این باشد که سعی کنیم همه چیز برای همه باشد. شما نمی توانید خیلی متوقف شوید!


تمرکز بر روی بخش کوچکی از بازار بسیار غیرقابل تصور است و اکثر مردم از انجام آن می ترسند. اما وقتی این کار را انجام دهید ، تجارت شما سریعتر رشد می کند و از نظر مالی در زمان کمتری موفق تر می شود.


اشتباه شماره 4 - عاشق ایده محصول اشتباه.

حتی باتجربه ترین کارآفرینان نیز هر از گاهی در این دام می افتند و بدون انجام هیچ تحقیقی محصول خود را توسعه می دهند. قبل از اینکه زمان و تلاش جدی را برای توسعه ایده های جدید خود اختصاص دهید ، مطمئن شوید که تقاضا برای نوع محصول ، اطلاعات یا خدماتی که می خواهید راه اندازی کنید وجود دارد.


اشتباه شماره 5 - به دنبال برنامه سریع ثروتمند شدن باشید!

اگر چیزی خیلی خوب است تا واقعیت داشته باشد ، ضرب المثل قدیمی را به خاطر دارید؟ در اینترنت زنده و سرحال است


افراد بی شماری از ایده درآمدزایی میلیونی یک شبه به صورت آنلاین استقبال می کنند. متأسفانه ، آنها برنامه هایی را خریداری می کنند که با وعده های پوچ همراه شده اند تا مدتی بعد خود را از پول نقد و شانس بیابند.


از اسپمرها ، کلاهبرداری های غیرقانونی پول برنده و خرید مشاغل آماده برای داغ شدن اما ارزان فروختن آگاه باشید!


قبل از اینکه پول خود را تحویل بگیرید ، بررسی کنید که آیا این مشاغل داغ تا به حال برای صاحب فعلی خود سکه ایجاد کرده اند یا خیر.


اشتباه شماره 6 - رفتن به آن ، به جای بزرگ شدن در آن.

در حالی که اینترنت دسترسی به مشتریان بالقوه شما را آسان تر می کند ، شما هنوز یک کسب و کار ایجاد می کنید و این زمان می برد. به رئیس خود نگویید که امروز ترک می کنید زیرا این تجارت آنلاین داغ جدید را دیشب راه اندازی کرده اید و در کوتاه ترین زمان خمیری خواهید داشت!


ابتدا مطمئن شوید که ایده کسب و کار شما کار می کند و سودآور است.


این یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی است که می توانید با شروع فروش و کسب سود ، کسب و کار خود را کوچک و توسعه دهید.


فقط مطمئن شوید که می توانید درآمد فعلی خود را به طور مداوم جایگزین کنید قبل از اینکه از کشتی بپرید و به رئیس خود بگویید که آن را شکست دهد!


اشتباه شماره 7-گربه کپی بودن!

به سرعت محبوب ترین مشاغل اینترنتی چیست؟ شما حدس زده اید که چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد!




به نظر می رسد همه کسانی که دوره کسب درآمد آنلاین را خریداری کرده اند کسب و کار اینترنتی به اندازه کافی معتبر هستند که بتوانند این موضوع را یکی دو هفته بعد آموزش دهند!


به دنبال جذابیت پول آسان نباشید زیرا این تنها یک تصور است. در واقع شانس شما برای داشتن یک کسب و کار آنلاین موفق بسیار بیشتر از زمانی است که با مجموعه متفاوت باشید.


اشتباه شماره 8 - اتلاف وقت و پول برای توسعه وب سایتهای زیبا اما بی فایده.

یک ایده بد یک ایده بد است مهم نیست که چقدر زیبا آن را به تن می کنید. بسیاری از مردم دلارهای گران قیمت راه اندازی را برای کارهای گران قیمت اما بی نیاز از طراحی گرافیکی ، لوگوهای زیبا و طراحی وب پیچیده هدر می دهند.

در حقیقت ، بسیاری از مشاغل می توانند ساده و ارزان قیمت باشند تا از زمین خارج شوند. در واقع ، یک سایت ساده با گرافیک کم یا بدون گرافیک اغلب بیشتر از یک سایت با همه زنگ ها و سوت های اخیر در سراسر صفحه چشمک می زند.


فکر کنید مفهوم اصلی کسب و کار شما چیست. آن را روی یک ورق کاغذ بنویسید ، سپس آن را در ساده ترین شکل سریع اجرا کنید. شما همیشه می توانید آن را تغییر دهید و در صورت موفقیت آمیز و سودآور ، آن را زیباتر کنید.


اشتباه شماره 9 - ایجاد رابطه با مشتریان.

حتی اگر شما مرا از آدم نمی شناسید ، من می خواهم کیف پول خود را بیرون بیاورید و در عوض 20 دلار به من بدهید تا شما را پادشاه جهان کنم! چی!؟ نمی خواهید 20 دلار خود را به من بدهید؟ چه سورپرایزی!


اکثر مردم در مورد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین از نظر فروش سریع بدون هیچ گونه ارتباط قبلی با مشتریان بالقوه خود فکر می کنند.


در حقیقت ، وقتی اولین هدف خود را جمع آوری اطلاعات تماس از مشتریان احتمالی و پیگیری منظم آنها را انجام دهید ، موفق تر خواهید شد.


بسیار ساده تر است که چیزی را به صورت رایگان بفروشید تا اینکه متقاعد کنید مردم در ابتدا به شما پول بدهند.


هدف خود را اثبات اعتبار خود به صورت آنلاین و ایجاد ارتباط تجاری با مشتریان و مشتریان خود قرار دهید تا بتوانید یک امپراتوری آنلاین پررونق بسازید.


اشتباه شماره 10 - کال

لینگ خیلی زود متوقف می شود!

اگر سرمایه گذاری آنلاین جدید شما در ابتدا کسب درآمد نمی کند ، خیلی زود از آن دور نشوید. بسیاری از کارآفرینان چندین شکست در پیشینه خود دارند که در واقع درس هایی در مورد مواردی هستند که کار نکردند.


ایده های خود را ارزیابی کنید و برای به دست آوردن دیدگاه جدیدی در مورد کار خود کمک بگیرید. با ایده های جدید ، ممکن است راهی جدید برای موقعیت یابی متفاوت کسب و کار خود و سودآوری آن بیابید.


یا شاید شما فقط باید زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید تا کشش و شتاب مورد نظر خود را به دست آورید.


اشتباه شماره 11 - بسیار ارزان بودن!

در حالی که صرفه جویی در مصرف دلار عادت خوبی است ، پس انداز پول را با ارزان بودن اشتباه نگیرید. به خاطر داشته باشید که هزینه ای که برای چیزهایی می پردازید همیشه با پول بیان نمی شود. همچنین زمان ، تلاش و فرصت های از دست رفته ای است که نمی توانید از آنها استفاده کنید زیرا فاقد دانش یا مشغول انجام کارهای سطح پایین هستید.


کارآفرینان آنلاین آنلاین به طور مداوم در آموزش خود سرمایه گذاری می کنند. آنها برنامه های آموزشی بازاریابی ، ابزارهای نرم افزاری صرفه جویی در زمان و سیستم هایی را خریداری می کنند که به آنها اجازه می دهد با تلاش کمتری تجارت خود را سریعتر توسعه دهند.

https://businessideaslearn.blogspot.com/2021/05/blog-post.html

https://themarketingmentors.com/top-11-internet-business-mistakes-to-avoid/


برچسب :
نوشته شده در دوشنبه اول 6 1400 توسط Downloadbestone | لينك ثابت | (0) نظر

X