موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
ایجاد و طراحی سایت موسسه حقوقی

راهنمای ما سایت‌های مورد علاقه‌مان، گرایش‌های طراحی که صنعت حقوقی را شکل می‌دهند، نکاتی برای بهبود، و نحوه بهبود محتوای وب‌سایت، ترافیک و قابلیت استفاده به شما نشان می‌دهد.


ما برای شناسایی بهترین وب سایت های شرکت حقوقی، مفاهیم طراحی آنها و کارشناسان سئو که برای ایجاد سایت های عالی کار می کنند، کار کرده ایم. برای هر کدام، برخی از نقاط قوت وب سایت و راه هایی را که می توان آنها را ارتقا داد، شناسایی کرده ایم.


اگر می خواهید بینش بیشتری در مورد بهترین نکات طراحی وب سایت شرکت حقوقی داشته باشید، پست وبلاگ ما را در مورد آن موضوع بررسی کنید.



شما مضامینی را که ما سعی کردیم با آنها ارتباط برقرار کنیم، درونی کرده‌اید، و آن‌ها را به طرحی تبدیل کرده‌اید که احساساتی را که ما به دنبال آن بودیم برمی‌انگیزد. خوب انجام شده و با چنین چرخش سریع بسیار چشمگیر است.

موسسه حقوقی اشکرافت

طراحی سایت توسط Postali، بازاریابی حقوقی برای موسسات حقوقی

درباره Postali بیشتر بدانید

بهترین وب سایت های موسسه حقوقی سال 2021

1. قانون سلامت خانواده


قانون سلامت خانواده کار بسیار خوبی را نشان می دهد که چگونه می توان یک وب سایت قوی و پویا ایجاد کرد. عکس و چشم انداز لیزا در جلو و وسط با یک CTA واضح به محض بارگیری صفحه اصلی قرار می گیرند. از طریق چند اسکرول، می توانید به راحتی خدمات لیزا، مشتریان مورد نظر و سفر شغلی را ببینید.


بخش مورد علاقه ما این است که او چگونه خود را به عنوان یک متخصص در حوزه تمرین خود قرار می دهد. او از طریق توصیفات، متمایزکننده‌های کلیدی عمل خود و پست‌های وبلاگ، به‌طور خودکار اقتدار ایجاد می‌کند.


آیا ما به جلوه های اسلاید عالی و ویژگی های دسترسی عالی اشاره کردیم؟ یک دکمه صوتی وجود دارد که می توانید برای گوش دادن به تمام پست های وبلاگ نوشته شده او فشار دهید.


2. وکلای Charthouse


Charthouse Lawyers فوراً توجه شما را با وب سایت رنگارنگ و خوش طراحی خود جلب می کند. پوشش رنگی هندسی، تصاویر با کیفیت بالا و طراحی شیک توجه شما را به خود جلب می کند و شما را مجذوب می کند تا به پیمایش ادامه دهید.


در عرض چند ثانیه از حضور در صفحه آنها، ارزش های آنها به نمایش گذاشته می شود و به راحتی می توان مناطق تمرین آنها را مشاهده کرد. ما اغلب می بینیم که بسیاری از وب سایت ها سعی می کنند تا جایی که می توانند اطلاعات را در صفحه اصلی قرار دهند، اما Charthouse برعکس این کار را انجام می دهد. آنها دقیقاً آنچه را که می‌خواستند ارائه کنند، تطبیق دادند و اجازه دادند ارزش و خدمات آنها خودشان صحبت کنند. به همین دلیل، هر چیزی که در سایت خود ارائه می دهند با چند اسکرول قابل دسترسی است.




3. PortaLaw


PortaLaw به دلیل طراحی مینیمالیستی خود متمایز است. طراحی سایت موسسه حقوقی نام تجاری شیک سایت متن پررنگ، رنگ‌های خاموش و گرافیک ساده را به نمایش می‌گذارد، اما همچنان چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. طراحی ظریف کار بسیار خوبی را انجام می دهد تا از کاری که انجام می دهند، به چه کسانی کمک می کنند و در نهایت اینکه چگونه می توانند به شما کمک کنند، تمرکز نمی کند.


به همین دلیل، سایت آنها به راحتی قابل پیمایش است. تصاویر این دو وکیل در سراسر صفحات دیگر آنها پاشیده شده است. این تصاویر حرفه ای هستند اما وکلای دادگستری را در نوری معمولی و در دسترس به نمایش می گذارند. این باعث می شود که آنها احساس کنند افرادی واقعی هستند که می خواهید با آنها کار کنید، که همیشه هنگام انتخاب بین شرکت ها یک امتیاز مثبت است.


بنر "اخبار" آنها در صفحه اول چشم را به خود جلب می کند و کلیک کردن به وبلاگی منتهی می شود که اغلب به روز می شود.


4. برترام


Bertram هوشمندانه در نشان دادن شعار خود از طریق تصویر یک پرنده زرد در خارج از قفس درست به محض ورود به صفحه اصلی آنها است. این نه تنها یک شروع مکالمه سرگرم کننده است، بلکه تصویری است که به راحتی قابل یادآوری است. رنگ‌های بازیگوش و سرگرم‌کننده آن‌ها همچنین به دیدگاه و شعار کلی آن‌ها مبنی بر متفاوت بودن شرکت حقوقی کمک می‌کند.


یک پیروزی بزرگ برای Bertram استفاده آنها از برچسب های ALT است. در حالی که راه‌های زیادی برای دسترسی به وب‌سایت شما وجود دارد، برچسب‌های ALT یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش خودکار دسترسی و سئو بازی شما هستند. از قضا، بسیاری از وب سایت ها در انجام این مرحله ساده شکست می خورند، بنابراین ما به Bertram امتیاز اضافی برای این کار می دهیم!


5. قانون زفیرو


در نگاه اول به صفحه اصلی، کاترینا زافیرو دوستانه و مشتاق به نظر می رسد که با عکس با کیفیت خود به شما در رفع نیازهای قانونی شما کمک کند. این سایت به راحتی قابل پیمایش است و با معرفی این که او چه کسی است، شرکت او چیست و خدماتی که ارائه می دهد، قابل پیمایش است.


ما به خصوص تنوع منابع بازاریابی را که او ارائه می دهد، مانند محتوا و وبلاگ های قابل دانلود رایگان، دوست داریم. او همچنین صفحه ای دارد که به طور خاص حول مخاطبان فیلیپینی خود متمرکز شده است، که اعتبار او را در حوزه قانون مهاجرت او بیشتر می کند.


6. قانون پس از فروش


قانون افترمارکت به طور کامل نام تجاری آنها را در سراسر سایت خود میخکوب کرده است. منطقه تمرین، CTA و دید آنها واضح و مختصر است. شما دقیقاً می دانید مشتریان آنها چه کسانی هستند و خدماتی که ارائه می دهند، بنابراین هیچ حدس و گمانی وجود ندارد. آنها کار بسیار خوبی انجام داده اند تا سایت خود را با مدارک اجتماعی مختلف از طریق توصیفات و جوایز مختلفی که در طول سال ها به دست آورده اند، تکمیل کنند.


Aftermarket در فعال ماندن و در مقابل مشتریان بالقوه خود کار بسیار خوبی انجام می دهد. پست‌های مکرر آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی، منابع رایگان در سایت‌شان، و پست‌های وبلاگی که به‌طور مداوم به‌روز می‌شوند نشان می‌دهند که آنها در مورد متخصص بودن موضوع در زمینه خود جدی هستند.


7. حقوقی کیمبرو


این وب‌سایت برای تایچا کیمبرو، متخصص انفرادی، نمونه فوق‌العاده‌ای از نحوه برندسازی خود از طریق طراحی تمیز و بازاریابی محتوای خوب است. از طریق تصاویر و پس زمینه با کیفیت Tycha،

منبع


برچسب :
نوشته شده در جمعه بیست و هشتم 8 1400 توسط Downloadbestone | لينك ثابت | (0) نظر

X