موضوعات مطالب
آرشيو مطالب
صفحه ها
آمار و امكانات
سایر امکانات
پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله : اگر بنده ارزش ماه رمضان را بداند، آرزو مى كند كه سراسر سال، رمضان باشد
کاشت ابرو بدون جراحی در تهران

کاشت ابرو بورلی هیلز

کاشت ابرو یک عمل جراحی زیبایی ایده آل برای ترمیم مو برای بازگرداندن رشد مو یا تعریف مجدد ابروهای نازک یا کم پشت است. ابروهای کاملتر و با ظاهر طبیعی در حال تبدیل شدن به جذاب ترین و پرطرفدارترین ظاهر هستند و دکتر ناتالی آتنلو با دیدگاهی منحصر به فرد و حرفه ای به این جراحی زیبایی مو می پردازد. دکتر آتنلو یک جراح پلاستیک صورت دارای گواهی دو تخته، آموزش دیده با فلوشیپ و یکی از معدود جراحان مو زن در کشور است که در ترمیم و پیوند مو برای مردان و زنان متخصص است. او به شما کمک می کند تا به نتایج استثنایی و جذابیت زیبایی شناختی متعادلی برای این ویژگی یکپارچه صورت برسید.


دکتر آتنلو در بورلی هیلز، کالیفرنیا، کاشت ابرو را در یک مرکز جراحی پلاستیک کاملاً معتبر واقع در بلوار Wilshire انجام می دهد. برای تعیین وقت مشاوره جراحی امروز با شماره 9599-871-310 تماس بگیرید.


آیا من کاندید خوبی برای کاشت ابرو هستم؟

کاشت موی ابرو برای مردان و زنانی که می‌خواهند ابروهای خود را با استفاده از موهای طبیعی خود به طور دائم ترمیم کنند، یک گزینه عالی است. بسته به شدت ریزش مو و اهداف زیبایی شناختی خود، می توانید کاشت ابرو کامل یا جزئی را برای ترمیم لکه های نازک انتخاب کنید.


دلایل واجد شرایط برای کاشت ابرو؟

عواقب نامطلوب ناشی از کندن بیش از حد یا موچین مداوم ابروها

ابروهای نازک طبیعی (ژنتیک)

پوشش خالکوبی ضعیف ابرو

ریزش مو در اثر ضربه یا اسکار

ریزش مو در اثر درمان های پزشکی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نامزدی خود برای کاشت ابرو، با دکتر آتنلو تماس بگیرید و یک مشاوره جراحی را تعیین کنید. کلینیک ما با افتخار طیف کاملی از گزینه های درمانی را با توجه به نیازها، ترجیحات و بودجه شما ارائه می دهد، از جمله روش انتقال واحد فولیکولی (F.U.T. یا "استریپ") و استخراج واحد فولیکولی (F.U.E.)


از جراحی کاشت ابرو چه انتظاری داریم؟

عمل کاشت موی ابرو معمولاً 3-5 ساعت طول می کشد. کاشت ابرو یک عمل در مطب است که با بی حسی موضعی انجام می شود. نیازی به بیهوشی عمومی نخواهید داشت. درد و ناراحتی با دارو کنترل می شود تا بتوانید آرام شوید. ناراحتی معمولاً حداقل است و بسیاری از بیماران در طول عمل می خوابند، به موسیقی گوش می دهند یا تلویزیون تماشا می کنند. دکتر آتنلو در تمام جنبه های ترمیم و کاشت مو مهارت دارد و نتایج زیبایی با ظاهر طبیعی رضایت بخش ارائه می دهد.




آیا کاشت مو به ابروهای من شکل بیشتری می دهد؟

قطعا! مهم ترین قسمت عمل کاشت ابرو، طراحی ابرو است. در طول مشاوره کاشت مو، دکتر آتنلو آناتومی فعلی شما را بررسی می‌کند و با هم درباره طرح ابرو، از جمله شکل و اندازه، صحبت می‌کنید که ویژگی‌های صورت شما را متعادل می‌کند و با اهداف زیبایی شناختی ایده‌آل شما مطابقت دارد. هر روش ابرو برای تناسب با تفاوت های منحصر به فرد هر بیمار سفارشی شده است.


مو برای کاشت ابرو بدون جراحی چگونه به دست می آید؟

موهای طبیعی شما با استفاده از روش‌های انتقال واحد فولیکولی (F.U.T) یا استخراج واحد فولیکولی (F.U.E) از پشت سر برداشته می‌شوند. شکاف یا نواحی طاسی را تجربه نخواهید کرد و پس از برداشتن موها تفاوت محسوسی وجود نخواهد داشت. سپس موهای برداشته شده به دقت کوتاه می شوند و به ظرافت در ناحیه ابرو قرار می گیرند.


بعد از عمل کاشت ابرو چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

همانند کاشت مو به پوست سر، چرخه موی طبیعی ادامه می یابد و این موها ممکن است ریزش کنند و بعد از 10-12 هفته چرخه رویش مجدد شروع شود. انتظار می رود موهایی که به تازگی روی ابروهای جدید شما پیوند زده شده اند، پس از کاشت به رشد خود ادامه دهند، بنابراین باید مرتباً کوتاه شوند.


مدت زمان بهبودی پس از کاشت ابرو چقدر است؟

نتایج را بلافاصله پس از کاشت ابرو مشاهده خواهید کرد. قرمزی خفیف، تورم، پوسته پوسته شدن، یا دلمه های ریز اطراف هر فولیکول را می توان در جایی که گرافت مو قرار داده شده است، انتظار داشت و معمولاً پس از چند روز تا یک هفته برطرف می شود. بسته به سطح راحتی شما، بسیاری از بیماران می توانند پس از یک تا دو روز به کار و فعالیت اجتماعی بازگردند. اگرچه توصیه می کنیم از برخی فعالیت ها مانند بلند کردن اجسام سنگین و سیگار کشیدن خودداری کنید.


توصیفات برجسته بیمارانی را بخوانید که دکتر آتنلو را برای انجام کاشت ابرو و روش‌های ترمیم مو انتخاب کردند.


منبع


برچسب :
نوشته شده در شنبه بیست و نهم 8 1400 توسط Downloadbestone | لينك ثابت | (0) نظر

X